O nás » Dodací a platební podmínky

Dodací a platební podmínky

Způsoby doručení pro Českou republiku

Osobní odběr na výdejním místě

Střekov - Ústí nad Labem - ZDARMA

Tento způsob umožňuje nejrychlejší odběr objednaného zboží na našem výdejním místě v Ústí nad Labem, Střekově, ulice Českých bratří 8.

Vyčkejte prosím na potvrzení, že je Vámi objednané zboží připraveno k odběru, případně volejte tel.č.: 739 219 945

Provozní doba výdejního místa je dle telefonické domluvy.

Zde nás najdete:

Osobní odběr na výdejním místě

Vyčkejte prosím na potvrzení, že je Vámi objednané zboží připraveno k odběru, případně volejte tel.č.: 739 219 945

Provozní doba výdejního místa je dle telefonické domluvy.

Zde nás najdete:

Uložení zásilky na výdejním místě Zásilkovna.cz

Dopravné po České republice 59 Kč, po Slovensku - Kč.

Jako doručovací adresu v objednávce vyplňte adresu vámi vybrané pobočky Zásilkovna.cz. Pobočky najdete ve městech Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Ústí nad Labem, Zlín, Hradec Králové, Mladá Boleslav, České Budějovice a dalších. Aktuální seznam výdejních míst s provozní dobou najdete na Zásilkovna.cz. Jakmile bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí na poboččce, budete informován SMS zprávou spolu s e-mailem. Doba doručení na pobočku obvykle 1-2 pracovní dny od odeslání. Informace o zásilce je možné získat prostřednictvím online služby na stránkách Zásilkovna.cz, hotline s informacemi o zásilkách na telefonním čísle +420 266 610 588.

Doporučená zásilka, balík výhradně do vlastních rukou adresáta

Dopravné po České republice 69 Kč.

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zásilka bude doručena v pracovní den přímo na zadanou adresu. V případě nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště vašeho bydliště a je možné ji osobně vyzvednout. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku, který můžete sledovat na stránkách Sledování zásilky, uvedené informace jsou dostupné následující den  po podání zásilky. Zákaznická linka +420 840 111 244.

Pro objednávky nad 2 000 Kč (vč. DPH) je doprava zdarma.

Doručení na Slovensko - obchodní balík České pošty 290 Kč

Zásilka je odeslána na Slovensko jako obchodní balík prostřednictvím České pošty. Doručení zboží do 3 dní od expedice zboží. V případě nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště Vašeho bydliště a je možné ji osobně vyzvednout. Informace o dodání balíku je možné získat prostřednictvím online služby na stránkách Sledování zásilky, uvedené informace jsou dostupné následující den po podání zásilky. Zákaznická linka +420 840 111 244. Na Slovensko odesíláme zboží pouze při platbě převodem na účet. Vyčkejte prosím na zpracování objednávky a zaslání údajů k platbě. S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).

 

Způsoby platby:

V hotovosti při osobním odběru na výdejním místě ZDARMA

Platba v hotovosti při osobním odběru zboží na výdejním místě v Ústí nad Labem, Střekově, ulice Českých bratří 8

Dobírkou při převzetí zásilky od přepravce 30 Kč

Platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce České pošty při vyzvednutí zásilky uložené na výdejním místě Zasilkovna.cz.

Převodem z účtu ZDARMA

Platba bankovním převodem z jakéhokoliv účtu na náš účet u Fio banka 250 038 6017 / 2010.

Jako variabilní symbol pro platbu použijte číslo vaší objednávky. Vyčkejte prosím na zpracování objednávky a na výzvu k platbě. Objednávka nebude vyřízena dříve, než bude platba připsána na náš účet.

Převodem z účtu pro platby ze Slovenska ZDARMA

Po kontrole vaší objednávky Vám bude e-mailem odeslána zálohová faktura s potřebnými údaji pro platbu na náš slovenský účet v EUR měně podle aktuálního kurzu ČNB.

Objednávka nebude vyřízena dříve, než bude platba připsána na náš účet.

Vyčkejte prosím na zaslání zálohové faktury s údaji pro plabu.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít, případně sepsat reklamační protokol o porušenosti zásilky přímo s dopravcem a informovat naší společnost. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a k pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky bude prodávající přistupovat na základě podepsaného dodacího listu, ve kterém kupující stvrzuje neporušenost vnějšího obalu zásilky a správný počet balíků.
Faktura sloužící zároveň jako daňový doklad a je přiložena v označeném balíku. Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obchodního zákoníku, resp. § 601 obchodního zákoníku.